Stránky

neděle 3. srpna 2014

Víkendové minidortíky


Lehce opožděná oslava svátků dětí kolegyně mě skvěle zabavila tento víkend. Pro mladou slečnu, která zbožňuje vše kolem koní, jsem zkusila vytvořit vlastní papírové manžetky k dozdobení dortíků.


Vybrat si extrémně parné dny k práci s čokoládou a marcipánem nebyl úplně nejlepší nápad. Chvílemi jsem měla pocit, že se ke všemu přilepím i já. Ale co, odvaha mi zrovna nechybí :)


A copak nám dortík ukrývá? Čokoládové těsto s kousky čokolády, uvnitř čokoládová náplň s mascarpone, na povrchu čokoládová ganache zakrytá ozdobou z pravého marcipánu a vše korunuje zdobená sušenka.


Je to vlastně takový jedlý dárek 3 v 1 - kousek dortu plus sušenka a jako bonus dárkové balení. Z tohoto konceptu jsem (zcela neskromně) nadšená :)



A tady ukázka dalších dortíků, tentokrát pro počítačového nadšence :)



1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...