Stránky

čtvrtek 10. dubna 2014

Narozeninové dortíky


O víkendu jsem se odvážně pustila do dalšího potahovaného dortu. S jeho přípravou jsem si opravdu vyhrála, hlavně zdobení mě moc bavilo. V noci před předáváním dortu jsem vůbec nespala, protože jsem neustále chodila nakukovat do lednice, zda potah nezlobí a nevlhne, což byla má noční můra. Uvnitř Barbie-dortu byl mramorový a kakaový korpus proložený vrstvami jahodového krému a kousky jahod. Váha dortu - 3,7 kg.


A pohled na řez dortu...


Ještě se musím pochlubit dortíkem, který pekla a zdobila kamarádka pod mým dohledem :) Jistě ocenila mé velké zkušenosti (za sebou jsem v té době měla UŽ dva potahované dorty). Naštěstí je to holka šikovná, takže se jí vše dařilo a pejsek vypadal stejně jako jeho živá předloha.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...