Stránky

čtvrtek 17. října 2013

Jablečné bábovičky


Už dlouho jsem se chystala vyzkoušet jablečné bábovičky s javorovým sirupem, které jsem objevila v kuchařce Deník Dity P.  Tento týden jsem si pořídila bezvadné formičky na minibábovky a samozřejmě je hned musela otestovat. Recept jsem si jen drobně upravila.

Jablečné bábovičky


Ingredience
Těsto
  • 185 g rozpuštěného másla
  • 90 g třtinového cukru
  • 90 ml javorového sirupu
  • 3 vejce
  • 280 g polohrubé mouky
  • 3/4 sáčku kypřícího prášku do pečiva
  • 1,5 lžičky mleté skořice
  • 5 středně velkých červených jablek
    Dokončení
    • 140 g krupicového cukru
    • 1,5 lžičky mleté skořice

      Postup
      Ve větší míse promícháme máslo, cukr, sirup a vejce. Po částech vmícháme mouku prosetou s kypřícím práškem a skořicí. Nakonec přidáme oloupaná a nahrubo nastrouhaná jablka. Těsto důkladně mícháme, dokud se všechny ingredience nespojí.

      Pokud používáme silikonové formičky, vymažeme je máslem a naplníme těstem asi do 3/4. Pečeme v předehřáté troubě (horkovzdušná na 160°C) asi 25 minut. Po upečení minibábovky vyklopíme a ještě teplé obalíme v cukru smíchaném se skořicí.

      Ingredience mi vystačily na 17 báboviček (použila jsem formičky o objemu 100 ml).


      Žádné komentáře:

      Okomentovat

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...